Zajmujemy się wszechstronną naprawą tylnych belek do samochodów francuskich producentów. Regeneracja tylnej belki samochodu Citroen Saxo wykonywana jest na miejscu przez naszych specjalistów. Korzystamy tylko z najwyższej jakości części, które gwarantują bezpieczeństwo użytkowania.
Produkowany głównie na terenie Francji w latach 1996 – 2003 samochód Citroen Saxo był dla wielu miłośników francuskich aut, również w Polsce, znany jako „cytrynka” i wzbudzał dość znaczne zainteresowanie. Starsi kierowcy pamiętają doskonale, że auta, choć nieduże, z czasem zostały wyposażone w kontrolowane strefy zgniotu, pirotechniczne napinacze pasów i poduszkę powietrzną kierowcy, a więc całkiem niezłe wyposażenie w zakresie bezpieczeństwa.
Samochód Citroen Saxo, jak to „francuz”, bez elementu, jakim jest tylna belka, nie mógł istnieć. Oczywiście to, co dzięki tylnemu zawieszeniu, było jego wielką zaletą tj. wyjątkowy komfort jazdy, stało się dla użytkowników tego auta również koszmarem. Najczęstszą bolączką tylnej belki tego samochodu są łożyska igiełkowe, ponieważ ich wytrzymałość nie przekracza kilkudziesięciu tysięcy kilometrów, a więc w przypadku Citroena Saxo wymaga to regeneracji osi. Tym bardziej należy o tym pamiętać podczas jazdy po polskich nierównych i nierzadko dziurawych drogach. Dla użytkowników Citroenów Saxo nasza firma przygotowała specjalną ofertę dostępną na stronie internetowej tylnabelkapolska.pl – regeneracji, naprawy i wymiany tylnego zawieszenia, objętego 3-letnią gwarancją bez limitu kilometrów i, co ważne, w atrakcyjnych cenach.
Na jakie objawy zwracać uwagę podczas jazdy?
Zwróciliśmy już uwagę, że najbardziej awaryjnym elementem tylnej belki samochodu Citroen Saxo są łożyska igiełkowe, a więc kiedy usłyszymy skrzypienie i piszczenie z tyłu pojazdu, to znak, że na objętym korozją czopie to właśnie one poddane są procesowi zacierania się i niestety w tej sytuacji pozostaje nam tylko jedno: regeneracja tylnego zawieszenia. Warto też pamiętać, że to nie jedyne objawy uszkodzeń, które wskazują na konieczność wykonania naprawy osi. Tylna belka powinna zostać oddana do naprawy, wymiany lub regeneracji, jeżeli:
-
- podczas jazdy po nierównościach drogi można usłyszeć wyraźne stuki dobiegające z tylnego zawieszenia
- w trakcie pokonywania zakrętów powstaje efekt „strzelania” z tyłu pojazdu
- pochylenie kół do wewnątrz w górnej ich części, które wskazują na luzy w wahaczach – skutkiem jest złe prowadzenie auta i nierównomierne zużycie bieżnika opon
- odczucie „twardego samochodu”, co oznacza, że uszkodzone są łożyska igiełkowe na skutek korozji czopów
- ocieranie kół o nadkola samochodu Citroen Saxo podczas prowadzenia – jest to wyjątkowo skrajny przypadek, który spowodowany jest uszkodzeniem drążków skrętnych i zatarcia ułożyskowania wahaczy i, co gorsza, może doprowadzić do niebezpiecznych zdarzeń na drodze
Regeneracja tylnej belki samochodu Citroen Saxo
Dogodne warunki współpracy dedykowane dla firm specjalizujących się w naprawach „francuzów” oraz klientów indywidualnych opierają się między innymi na profesjonalnej i szybkiej regeneracji tylnych belek do samochodów Citroen Saxo. Tylna belka naprawiana jest na specjalistycznej linii technologicznej, a cały proces polega na:
-
-
- oczyszczeniu tylnej belki z wszelkich zanieczyszczeń i ewentualnym piaskowaniu
- demontażu wahaczy
- wyprasowaniu czopów z wykorzystaniem specjalnych ściągaczy hydraulicznych
- regeneracji wahaczy i gwintów oraz otworów montażowych
- zabezpieczeniu podstawy belki i wahaczy powłoką antykorozyjną
- montażu łożysk igiełkowych
- wprasowaniu czopów
- złożeniu podstawy tylnej belki
- dokonaniu kontroli osiowości pod kątem geometrii podstawy osi
- montażu drążków skrętnych
-
Efektem regeneracji tylnej belki samochodu Citroen Saxo w naszym wykonaniu jest przywrócenie bezpieczeństwa i komfortu jazdy porównywalnych do użytkowania nowego podzespołu. Jest to wynik wdrożonych procedur kontrolnych polegających na kompleksowym sprawdzeniu każdego naprawionego tylnego zawieszenia.
Cennik
RODZAJ | Bębny | Tarcze | ABS | bez ABS | STABILIZATOR | bez STABILIZATORA | GWARANCJA | ILOŚĆ ŚRUB KOŁA | CENA (ze zwrotem starej belki) |
CENA (bez zwrotu starej belki) |
KOSZT WYSYŁKI |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | ✓ | ✓ | ✓ | 3 lata | 4 | 650,- | 850,- | 150,- | |||
2 | ✓ | ✓ | ✓ | 3 lata | 3 | 650,- | 850,- | 150,- | |||
3 | ✓ | ✓ | ✓ | 3 lata | 4 | 650,- | 850,- | 150,- | |||
4 | ✓ | ✓ | ✓ | 3 lata | 3 | 650,- | 850,- | 150,- | |||
5 | ✓ | ✓ | ✓ | 3 lata | 4 | 650,- | 850,- | 150,- | |||
6 | ✓ | ✓ | ✓ | 3 lata | VTS, GTI | 650,- | 850,- | 150,- | |||
7 | ✓ | ✓ | ✓ | 3 lata | VTS, GTI | 650,- | 850,- | 150,- |
PROCES NAPRAWY TYLNEJ BELKI
LP. | REGENERACJA TYLNEJ BELKI | |
---|---|---|
1 | DEMONTAŻ BELKI | ✓ |
2 | DIAGNOSTYKA | ✓ |
3 | NAPRAWA | ✓ |
4 | MONTAŻ BELKI | ✓ |
5 | KONTROLA JAKOŚCI | ✓ |